Skuteczny sklep Prestashop

Nie ma jednego, uniwersalnego i w stu procentach skutecznego sposobu na osiągnięcie sukcesu w branży e-commerce. Prowadzenie sklepu internetowego wymaga ciągłej obserwacji zachowań klientów, uważnego śledzenia najnowszych trendów, aktywnego podglądania konkurencji oraz stałego rozwijania prowadzonej działalności. Pomóc mogą w tym różne usprawnienia platformy sklepowej, takie jak na przykład moduły PrestaShop.

User experience

aktualizacja prestashop

Istotną rolę w e-commerce odgrywa UX, czyli user experience. Czynnik ten w dużym skrócie określa wszystkie aspekty związane z projektowaniem sklepu internetowego z uwzględnieniem doświadczeń użytkowników. W momencie wejścia w interakcję z e-sklepem, jego odbiór przez potencjalnego klienta zawsze pozostaje subiektywny. Rozmaite wdrożenia PrestaShop są jednak w stanie znacząco przyczynić się do poprawy UX, a tym samym zwiększenia ruchu oraz sprzedaży w e-sklepie.

RWD

Aby sklep PrestaShop zapewniał oczekiwane przychody, jego obsługa powinna być wygodna i przyjazna dla klientów. Znaczna część potencjalnych konsumentów dokonuje transakcji za pośrednictwem urządzeń mobilnych, w związku z czym sklep na PrestaShop powinien znajdować się na platformie pozwalającej na korzystanie ze strony responsywnej (RWD), dostosowującej swój układ do ekranów mniejszych urządzeń. Nawet jeżeli odbiorca nie dokona bezpośredniego zakupu przez smartfona, wciąż może dodać produkt do listy życzeń lub koszyka i zakończyć zakupy na komputerze. .

Filtrowanie w sklepie Presta Shop

prestashop

W każdym sklepie internetowym powinna znajdować się możliwość wygodnego filtrowania produktów znajdujących się w poszczególnych kategoriach. Funkcja ta musi być przede wszystkim wystarczająco intuicyjna, dzięki czemu spełni wszystkie oczekiwania użytkowników poszukujących w e-sklepie konkretnych towarów. Poza określaniem podstawowych parametrów, filtrowanie powinno pozwalać na sprecyzowanie również bardziej szczegółowych cech sprzedawanych produktów. Kolejny ważny aspekt możliwość wygodnego sortowania produktów Nowoczesne sklepy PrestaShop pozwalają na uwzględnienie zarówno popularności, jak i ceny sprzedawanych produktów. Klienci powinni mieć również możliwość posortowania oferty pod względem opinii innych nabywców lub daty dodania danego towaru.

This entry was posted in Ogólne, Porady and tagged , , . Bookmark the permalink.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *